Service & Garantie

De algemene garantie is alleen van toepassing op goed onderhouden artikelen en geldt niet op slijtage. De garantieperiode is 6 maanden na aankoop voor de normale collectie, voor sale artikelen geldt een garantieperiode van 3 maanden. Om in aanmerking te komen voor deze garantie dient u de orderbevestiging goed te bewaren. Deze garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.


Mochten de schoenen een gebrek hebben die niet door slijtage is ontstaan, dan zullen wij er naar streven deze vakkundig te repareren. Is de reparatie van de schoenen niet meer mogelijk dan ontvangt u van ons een vervangend paar. Indien er geen vervangend paar op voorraad is, is het mogelijk om een vervangend paar uit te zoeken of wordt het aankoopbedrag teruggestort op uw rekening.


Leveranciers geven geen garantie op lakmaterialen. De garantie geldt wel op ritsen in het geval deze ondeugdelijk zijn. Reparaties en aanpassingen doen het recht op reclamatie vervallen.


Om te zorgen dat u langer plezier van uw schoenen heeft is het van groot belang dat u deze goed onderhoud, voor vragen en advies over het onderhoud kunt u contact opnemen met de klantenservice via info@vanbommelschoenen.be.
Voor de uitgebreide voorwaarden van deze webshop, ziet u de algemene voorwaarden op de website.


Klachten

Mocht u een klacht hebben over een van onze producten of over de service. Twijfel niet en neem contact met onze klantenservice op via info@vanbommelschoenen.be of via +31 76 5145665. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen en binnen 3 werkdagen zal er contact met u worden opgenomen. Wij streven ernaar om klachten inhoudelijk te behandelen binnen 3 werkdagen tot een maximum van 2 weken.

Van Bommel Schoenen - Service & Garantie