Veelgestelde vragen

Hoe kan ik contact opnemen met van Bommel schoenen?
Voor uw vragen en opmerkingen kunt u mailen naar info@vanbommelschoenen.be.Wij streven ernaar om binnen 1 tot 3 werkdagen te reageren op uw email. Of u neemt telefonisch contact via het telefoonnummer +31 76 5145665.

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen zoals vermeld op onze website zijn inclusief BTW.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt uw bestelling betalen met Mister Cash, PayPal, AfterPay of Credit Card.

Wat is MisterCash?
Mistercash is een online betaalsysteem dat is ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Mistercash. Op deze manier kunnen de aankopen direct worden betaald in uw vertrouwde bankomgeving.

Kan ik ook met credit card betalen?
Ja het is mogelijk om te betalen met een Mastercard of Visa.

Hoe zie ik dat de schoen nog in mijn maat op voorraad is?
Als u bij de gewenste schoen kijkt ziet u de maten staan die dan op voorraad zijn, u klikt de gewenste maat aan en klikt vervolgens op klik hier en bestel.

Hoe weet ik of een schoen/laars groot of klein uitvalt?
Over het algemeen vallen de schoenen/laarzen normaal uit, mocht dit niet het geval zijn dan zal het in de omschrijving van de schoen vermeld staan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Zodra de betaling van uw bestelling bij ons is verwerkt streven wij erna om uw bestelling binnen 1-5 werkdagen bij u te laten bezorgen door één van de partners van Post NL. U krijgt bericht wanneer de bestelling is aangeboden bij Post NL zodat u zelf in de gaten kunt houden wanneer uw bestelling precies geleverd wordt.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Bij bestellingen met een bestelwaarde van €50,00 of meer worden geen verzendkosten in rekening gebracht, anders wordt er €4,50 gerekend. Op het moment dat u bestelling bestaat uit uitsluitend sale artikelen met een kortingspercentage van minimaal 50% of outlet artikelen wordt er €4,50 aan verzendkosten in rekening gebracht. 


Kan ik de schoenen ergens passen?
Via onze website heeft u de mogelijkheid om maximaal 3 paar schoenen te reserveren en vervolgens te komen passen in één van onze winkels in Breda.

Komt de collectie op de website overeen met de collectie in de winkels?
De collectie in de van Bommel winkels is grotendeels hetzelfde als de collectie in onze webshop.

Krijg ik een bevestiging wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?
Wanneer uw bestelling is betaald ontvangt u via het opgegeven e-mail adres een bevestiging. Let er dus goed op dat u het juiste e-mailadres opgeeft. Daarna ontvangt u ook een bericht wanneer uw bestelling is aangeboden bij PostNL zodat u weet wanneer u het pakket kan verwachten. De orderbevestiging die u ontvangt is tevens ook een betalingsbewijs, print deze uit en bewaar deze goed dit is namelijk ook uw garantiebewijs .

Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
Wij doen er alles aan om onze voorraad optimaal te beheren. Mocht het onverhoopt toch gebeuren dat een artikel niet op voorraad blijkt te zijn dan nemen wij contact met u op en storten wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op de door u opgegeven rekening.

Als ik mijn pakket wil retourneren, zijn er dan kosten aan verbonden?
Het kan zijn dat uw bestelling toch niet aan uw verwachtingen voldoet en u deze wil retourneren of ruilen. Deze kunt u binnen 14 dagen na levering retourneren. De retourkosten worden tot een maximum van €6,95 vergoed.

Is de website vanbommelschoenen.be beveiligd?
De betaling die u doet wordt via een beveiligde pagina geleid naar de internetkassa, die de afhandeling van uw transactie verder verzorgt. Onderaan het scherm ziet u een slotje waaraan u kunt zien dat uw gegevens gecodeerd verstuurd worden via een zogenaamde “secure connection”.

Hoe wordt de bestelling bezorgd?
De bezorging worden verzorgd door één van de partners van Post NL. U ontvangt bericht wanneer uw bestelling is aangeboden bij Post NL zodat u weet wanneer u het pakket kan verwachten.

Waar kan ik terecht met klachten?
Mocht u een klacht hebben dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via +31 76 5145665 of via het email adres: info@vanbommelschoenen.be. Klachten die via de e-mail worden ontvangen zullen wij zo spoedig mogelijk beantwoorden, in alle gevallen kunt u binnen 3 werkdagen een reactie van ons terugverwachten. Er wordt naar gestreefd om ook binnen 3 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven op uw klacht met een maximum van 2 weken. Vermeld in de email duidelijk uw telefoonnummer en gegevens over de bestelling zodat wij contact met u kunnen opnemen over de verdere afhandeling van uw klacht.

Hoelang heb ik garantie op mijn schoenen?
De algemene garantie is alleen van toepassing op goed onderhouden artikelen en geldt niet op slijtage. Uw betalingsbewijs geeft recht op een garantieperiode van 6 maanden. Voor artikelen in de sale geldt een garantieperiode van 3 maanden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Op de website vind u onder het kopje Ruilen en retourneren de algemene voorwaarden en een retourformulier. Binnen 14 dagen na de leverdatum kunt u de schoenen aan ons retourneren of ruilen voor een ander paar.

Het retourformulier dient u volledig ingevuld met uw bestelling aan ons te versturen, daarnaast dient u ook een afdruk van de orderbevestiging of een originele factuur mee te sturen. De schoenen moet in originele verpakking zitten, ongedragen en onbeschadigd zijn. Uw retourzending moet aan al bovenstaande voorwaarden voldoen anders kunnen wij deze helaas niet in behandeling nemen.

Na ontvangst en controle van de retourzending zal het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen op uw rekening worden gestort of het vervangende artikel worden verzonden.